Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Kupujący może zrezygnować z zakupu dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do Sklepu nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów, na adres: OLIDA ul. Chabrowa 19 09-402 Płock.

Zwracany towar należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego bezpieczny przewóz.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do przedmiotów wyprodukowanych na indywidualne zamówienie Klienta lub produktów personalizowanych.

Klient który chce dokonać zwrotu zakupionych produktów jest proszony, w pierwszej kolejności o zgłoszenie takiego zamiaru telefonicznie lub mailowo. Formularz zwrotu zostanie przesłany na podany przez klienta adres mailowy.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotu zamówienia. Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem.

Zwrot należności nastąpi przelewem na wskazane przez Nabywcę konto bankowe w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz towaru.

Szczegóły Zwrotów znajdziesz w zakładce - Regulamin.

Reklamacje

Sklep Internetowy www.royalbabyroom.pl dostarcza produkty bez wad.

Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy drogą mailową pod adresem: office@royalbabyroom.pl lub w formie pisemnej na adres: OLIDA ul. Chabrowa 19, 09-402 Płock.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail z którego zostało złożone zamówienie,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • przedmiot reklamacji
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

Reklamowany produkt należy odesłać na adres Sklepu wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem. Sklep rozpoznaje reklamacje w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru wraz z niezbędną dokumentacją. Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep nie ustosunkuje się do żądań Kupującego, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.

Sklep może zaproponować odbiór towaru do reklamacji przez swojego kuriera lub Kupujący wysyła towar na swój koszt, a przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Kupującemu koszty przesyłki. Nie będą przyjmowane paczki wysłane za pobraniem.

Szczegóły Reklamacji znajdziesz w zakładce - Regulamin.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

Klient zobowiązany jest sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka, opakowanie i zawartość jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstało uszkodzenie lub zauważono brak elementu, prosimy spisać protokół reklamacyjny i odesłać na adres sklep@royalbabyroom.

W przypadku mebli, jeżeli chociaż jeden z elementów jest uszkodzony, nie należy składać. Fakt zmontowania mebla z uszkodzonym elementem oznacza akceptację jakości mebla. W przypadku zmontowania mebla z uszkodzonym elementem reklamacja nie zostanie uznana. 

_____________________________________________________________________________________________________________________________

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl